this time tomorrow..

9 september 2008 - Rotterdam, Nederland

nieuwsgierigheid is wat mij er toe heeft gebracht dat ik nu bij elise en panter op de bank dit laatste bericht vanuit nederland schrijf..

waar zou ik morgen zijn? en over een maand?

op deze site wil ik jullie af en toe iets laten zien van mijn reis.. je kunt je mailadres achterlaten zodat je bij ieder nieuw bericht van mij een alert krijgt!

liefs!

Annemiek

1. Elise:
    10 september 2008
    joehoe! over 6 uur vertrekt je trein!! spannend...!
  2. michiel:
    10 september 2008
    Leuk Sint-Petersburg !!! Maak er een mooie reis van.
    En wat een toeval, ik ben er van maandag 15 tot donderdag 18 sept. ook.

Michiel
  3. Rachael:
    Dat lieve Annemiek,

Het grote avontuur is begonnen. Ik hoop dat je een super reis gaat krijgen met allemaal spannende avonturen. Ik zal aan je denken en als je terug komt wat ik je op met een warme choc met slagroom in de camelot om bij te kletsen.

Liefs Rachael
  4. Liset:
    6.32
    en de trein reed weg, eindbestemming nog onbekend
    maar vele avonturen die op je pad gaan komen
    veel plezier met dit heerlijke avontuur
  5. Mirella:
    Hee Annemiek,
    Wat lief dat je een berichtje stuurd!
    Ik vindt het super leuk dat ik mee kan lezen bij dit avontuur voor jullie, gaaaaaaf man je doet het maar weer!!
    Veel plezier en groetjes van Mirella
  6. Verena rutz:
    11 september 2008
    Lieve Annemieke !
    Jij ben weg en wij beetje verdoofd achter gebleven. Het afscheidsetentje was heel mooi, gezellig en emotioneel !!! Echt Annemieke/Lisette-sfeertje - heerlijk ! Wat zal ik je missen !
    Geniet zonder mate ! kùsschen Mamma
  7. Alicia:
    12 september 2008
    Heej Miekie,
    Hoe is het nou?? Al wat avontuurtjes meegemaakt??
    Ik was woensdag wel gaar hoor, maar kga dit weekend lekker uitslapen hahaha ;-) Hoop dat alles goed met je gaat. Ben ondertussen begonnen om braaf de verhalen van Fran te lezen, goed hè!

Dikke smakkerd en knuf Alicia