het avontuur wacht

24 juni 2013 - Nijmegen, Nederland

wij gaan op reis! Birma is het einddoel. in twee en een halve maand te bereiken via onder andere Georgie, Oekraïne, Tadzjikistan, Kirgizie, China en Laos. op deze plek zal ik af en toe mijn belevingen en observaties beschrijven. Dieter zijn reisverhaal is te lezen op: http://bierma.reislogger.nl

als je je e-mailadres achterlaat, krijg je automatisch een mailtje bij nieuwe berichten vanuit den vreemde

mooie zomer gewenst en tot in september weer!

liefs,

Annemieke

1. Alicia:
    24 juni 2013
    Heej Miek wat spannend! Ben nu al benieuwd naar je verhalen! Succes met het pakken van de laatste spullen en regelen van de laatste dingen. Goeie reis en veeeeeel plezier gewenst samen!! Dikke kus
  2. Verena rutz:
    24 juni 2013
    Lieve Annemieke&Dieter, geniet nooit met mate ! ...en maak heel veel foto's ! Ik ga
    jullie volgen> lezen.
    kùsschen
  3. Karlien:
    whoo wat een droomreis!!
  4. Ilse:
    25 juni 2013
    Ha die Mieke en Dieter,
    Goede reis en veel plezier. Ik lees weer mee :))

Ilse
  5. Franneke:
    25 juni 2013
    Lieve Miek en Dieter,

Vergeten jullie het point it boekje niet :-) Wat heerlijk dat jullie straks lekker gaan reizen. Die vrijheid en mooie mensen ontmoeten. Zitten in een trein en alleen maar genieten van het uitzicht, plannen maken welke plaatsen je gaat bezoeken, waar je gaat slapen, wat je gaat eten enz. Ik kijk alvast erg uit naar jullie verhalen. Alvast heel veel plezier met de voorbereidingen!

Liefs Franneke
  6. Sharon:
    1 juli 2013
    Lieve Miek,
    Vandaag vertrokken en weet dat ik aan je denk.
    Pas goed op jezelf en op elkaar.
    Liefs Sharon. xxx
  7. Tamara:
    3 juli 2013
    Hey Annemiek en Dieter,

Heel erg veel plezier en een goede reis daar. Ik zal afentoe eens even kijken waar jullie uithangen. Ben benieuwd naar jullie verhalen straks!

groetjes Tamara